Ömrü uzatmağın üsulu tapıldı
Sağlamlıq
- 10 dekabr, 2020
- 10:23
Az miqdarda bərk pendir yeməklə ömrü uzatmaq mümkündür.
“Report” xarici KİV-ə istinadən xəbər verir ki, belə bir qənaətə Texas Universitetinin tədqiqatçıları gəliblər.
Aparılan tədqiqatların nəticələrinə görə, çeddar, brie, parmezan növünə aid pendirdə mövcud olan spermidin adlı maddə damar təzyiqini azaldır, ürək çatışmazlığı və s. ürək-damar xəstəliklərinin də ehtimalını 40 faizədək azaldır.
Həmin maddənin həmçinin qaraciyərin zədələnmiş hüceyrələrinin çoxalmasını əngəlləməklə qaraciyər fibrozunun qarşısını aldığı da üzə çıxıb. Belə ki, spermidin maddəsinin yeməklərinə qatılmış heyvanların ömrü 25 faiz uzanıb.
Son xəbərlər
14:07
Putinin Kuril adalarına səfəri ilə əlaqədar Rusiya səfiri Yaponiya XİN-ə çağırılıb - YENİLƏNİB
Digər ölkələr14:03
Almaniyanın Troyxtlingen şəhərində dəmir yolunda partlayıcı qurğu aşkarlanıb
Digər ölkələr14:00
Sevastopolda minatəmizləmə əməliyyatı zamanı 4 pirotexnik və 1 mühafizəçi həlak olub
Digər ölkələr13:48
Almaniyada bomba səbəbindən iri tədqiqat mərkəzi bağlanıb - EKSKLÜZİV
Digər ölkələr13:43
Rusiya və Ukrayna arasında meyitlərin mübadiləsi baş tutub
Digər ölkələr13:42
Orsk neft emalı zavodu PUA hücumu səbəbindən 6 ay fəaliyyət göstərməyəcək
Region13:32
"Avroviziya 2027" müsabiqəsi Bolqarıstanın Burqas şəhərində keçiriləcək
Şou-biznes13:30
Foto
Marneulidə Nizami Gəncəvinin büstünün bərpadan sonra açılışı olub
Mədəniyyət siyasəti13:29