Gələcəkdə "ASAN xidmət"də çağrı mərkəzinə gələn zənglərin 30 %-i süni intellektlə cavablandırılacaq
Daxili siyasət
- 09 dekabr, 2025
- 12:27
Gələcəkdə "ASAN xidmət"də çağrı mərkəzinə gələn zənglərin 30 %-i süni intellektlə cavablandırılacaq.
"Report" xəbər verir ki, bunu Prezident yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin sədr müavini Ceyhun Salmanov dekabrın 9-da Bakıda keçirilən "Əqli mülkiyyət və süni intellekt" mövzusunda keçiriIən beynəlxalq konfransda deyib.
Onun sözlərinə görə, artıq bu istiqamətdə sınaq mərhələsi başlayıb:
"2024-cü ildə "ASAN xidmət"in özünün Süni intellekt Strategiyası müəyyən edilib. Hazırda bu istiqamətdə işlər davam etdirilir".
Son xəbərlər
11:43
"Meydan TV" işi ilə bağlı həbs edilən şəxslərin məhkəməsi keçirilir
Hadisə11:43
ABŞ Ticarət Palatasının nümayəndə heyəti Azərbaycana səfər edəcək
Energetika11:40
Tokayev dünya birliyini Xəzərin ekosisteminin dağılmasının qarşısını almaq səylərini dəstəkləməyə çağırıb
Region11:40
Foto
Video
Naxçıvanda Ulu Öndər Heydər Əliyevin xatirəsi yad edilir
Daxili siyasət11:40
Azərbaycan və ABŞ enerji sahəsində əməkdaşlığı müzakirə edib
Energetika11:35
Türkiyə səfiri: Heydər Əliyev qurucu bir liderdir
Daxili siyasət11:34
Turqay Zeytingöz: "Azərbaycan Basketbol Federasiyası inkişafın nəzərə çarpdığı bir ili arxada qoyur"
Komanda11:33
Foto
Azərbaycanın İrandakı səfirliyində Heydər Əliyevin anım günü qeyd olunub
Xarici siyasət11:32