Gələcəkdə "ASAN xidmət"də çağrı mərkəzinə gələn zənglərin 30 %-i süni intellektlə cavablandırılacaq

Daxili siyasət
  • 09 dekabr, 2025
  • 12:27
Gələcəkdə ASAN xidmətdə çağrı mərkəzinə gələn zənglərin 30 %-i süni intellektlə cavablandırılacaq

Gələcəkdə "ASAN xidmət"də çağrı mərkəzinə gələn zənglərin 30 %-i süni intellektlə cavablandırılacaq.

"Report" xəbər verir ki, bunu Prezident yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin sədr müavini Ceyhun Salmanov dekabrın 9-da Bakıda keçirilən "Əqli mülkiyyət və süni intellekt" mövzusunda keçiriIən beynəlxalq konfransda deyib.

Onun sözlərinə görə, artıq bu istiqamətdə sınaq mərhələsi başlayıb:

"2024-cü ildə "ASAN xidmət"in özünün Süni intellekt Strategiyası müəyyən edilib. Hazırda bu istiqamətdə işlər davam etdirilir".

Son xəbərlər

Bütün Xəbər Lenti